Soolig fredag :D

Och det kan inte annat med att sluta med grillning ikväll! Jippi säger jag, har längtat så mycket tills årets första grillning :)

Ska snart hoppa in i duschen och sedan packa lite.. Vi ska bo ute på alnö i helgen och vara barnvakt åt Robins lilla syster så jag ska åka dit om någon timme :)
Sen ikväll så kommer Rasmus, Emma och Daniel ut och är med oss, vi ska grilla och ha det trevligt där ute. Underbart att grilla när man har hus, hoppas på att vi får sol i eftermiddag så att man kan sitta ute!

I morgon jobbar jag 09.45-17.00 så jag är inte helt ledig i helgen ;)

Nu ska jag äta upp min frukost och sen måste jag börja göra mig klar.
HOPPAS NI FÅR EN FIN FREDAG :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du??:
Kom ihåg mig?

E-Mail (De är bara jag som ser den): (publiceras ej)

URL/Om du ha blogg, lämna gärna din blogg adress så jag kan kika på dej:

Lämna gärna ett av tryck här:

Trackback
RSS 2.0