Spännande match!

For till mormor förrut och kikade på hennes nya lägenhet som var så fin! Vi fikade och satt och surrade ett tag sen for jag hem och städade lite innan det var dags att fara och kika på älsklingens match som verkligen var hur spännande som helst. Det var en avgörande match på om dom skulle gå till division 1 eller inte så den var viktig!
Vi var jätte många som var och hejjade på Robin, haha Rasmus och Kg hade tutor som lät hur illa som helst. Sen var det några som satt med trummor så hejaklack hade dom verkligen :)
Det var en sjukt spännande match och dom ledde bra men sen så sista tio minutrarna så fick de andra laget in mål så det var synd! Men det var roligt att se min älskling spela, var längesen jag var på nån utav hans matcher då jag jobbat så fort dom varit.. Men men så är det, var extra kul att kika på han idag :D Min bästa!

Nu har vi nyss ätit middag och jag är inte ett dugg mätt fast än att jag åt en stor portion :O Måste vara nå fel på mig.. Jag äter och äter, tycker jag inte gör nå annat. Börjar bli farligt det här!! Och saken gör det ju inte lättare att man vet om att man har två proppfulla påskägg kvar hemma :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du??:
Kom ihåg mig?

E-Mail (De är bara jag som ser den): (publiceras ej)

URL/Om du ha blogg, lämna gärna din blogg adress så jag kan kika på dej:

Lämna gärna ett av tryck här:

Trackback
RSS 2.0