Tappat blogg lusten ?

Jag tror det.. Har inte haft nå sug alls till att blogga de senaste dagarna, varför vet jag inte :/ Hoppas att jag får tillbaks lusten snart. Har ju bloggat några år så det skulle ju bli väldigt tomt att bara sluta!
Och sen så har ju ni besökare ökat som bara den de senaste veckorna, haha jag blir nästan lite rädd för jag vet ju inte vilka alla ni är ? Kan inte ens komma på hälften :P

Lite kort om min vecka tänkte jag skriva..
Har bland annat varit upp till akuten med min älskling som hade såna smärtor i ryggen att han knappt kunde gå. Vi blev där en hel dag och sen fick han några dunder tabletter mot värken som han nu håller på äter.
En kväll var jag hos Matilda och hade myskväll med hon :) Vi såg på desperate men surrade mest, undra om vinet gjorde sitt där jag ;) Åt en massa godis och gjorde goda varma mackor som vi mummsade i oss. Super mysig kväll med min gumma och sen vart den :)
Sen har jag bara jobbat på och det ska jag göra hela helgen med. Pengar, pengar är väl så man får tänka! Blir alltid lika glatt överraskad då lönebeskedet kommer varje månad :)
Och idag så fick jag hem min deklaration där det stog att jag skulle få tillbaks 5000 kr. Blev ännu mer överraskad där då jag var starkt inställd på att jag skulle åka på restskatt! Så ja man kan väl inte annat än att le just nu :D

Ikväll blir det en hemma myskväll med mitt hjärta. Börjar inte jobba förrän 13.15 i morgon så ska njuta och ta vara på denna kväll och förhoppningsvis hålla mig uppe lite längre ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du??:
Kom ihåg mig?

E-Mail (De är bara jag som ser den): (publiceras ej)

URL/Om du ha blogg, lämna gärna din blogg adress så jag kan kika på dej:

Lämna gärna ett av tryck här:

Trackback
RSS 2.0