Måndag :)

Min helg har bara bestått utav jobb känns det som. Kändes lite tråkigt men samtidigt jäkligt bra!!

Har varit strålande sol hela helgen med och jag vet att många har premiärgrillat, fyyy vad avis jag är. Vill också grilla :) Hoppas det är fint på fredag!

I dag sov jag ut länge och gud så skönt det var. Har precis varit ut och gått en sväng med Robin, underbara väder! Hade jag varit ledig idag hade jag packat en väska med fika och tagit en prommis upp till södra berget och myst i solen. NU ÄR DET VÅR :)
Men jag är som sagt inte ledig, jobbar eftermiddagspass så måste ta mig en dusch strax och göra mig klar och äta någon lunch..
Igentligen så skulle det behövas städas här hemma men det får jag ta i morgon då jag är ledig, kan ju inte hinna med allt samtidigt fast man igentligen hade önskat!

Hoppas ni mår bra och att ni njuter utav vårkänslorna som bara kommer mer och mer :D


Jag längtar tills vi bokar resa igen, funderar på om vi ska slå till med två veckor när vi ändå ska iväg :) En vecka kändes alldeles för kort sist!





Kommentarer
Postat av: Emelie

hihi ja visst äre fint :) Jag längtar så himla mkt till bebisen kommer nu :) ni får ta och skaffa en bebis ni med :)

2010-04-12 @ 14:36:56
URL: http://emelienorin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du??:
Kom ihåg mig?

E-Mail (De är bara jag som ser den): (publiceras ej)

URL/Om du ha blogg, lämna gärna din blogg adress så jag kan kika på dej:

Lämna gärna ett av tryck här:

Trackback
RSS 2.0