Tjohoo

I lördags efter jag slutat jobbet for jag och Robin hem till Svärmor och Ingemar där vi hade knytkalas med tacos och en massa mys :) Vi stannade kvar och sov där och blev kvar hela dagen igår också. Tog en prommis upp till Robins mormor och morfar där dom hade dukat långbord och dukat fram en massa gott ute i solen. De grillades korv och mystes, så härligt var det! Sedan gick vi hem till Svärmor och Ingemar igen där vi fortsatte sitta ute i det härliga vädret, blev bjuden på en martini mitt på blanka dan vilket kändes lite lyx ;) Är man ledig så kan man smaka lite extra på det goda. Vi bakade sedan en annanaspaj som vi åt till efterrätt, så gott :)
Vi for hem kring 20.00 tiden och då kikade vi lite på tv och bara tog det lugnt..

I morse klev jag upp klockan nio och gick ut på en morgon walk, så härligt var det! Känner att jag behövde gå bort lite utav allt gott jag ätit nu i påsk ;P Har nyss tagit mig en varm, lång dusch och ätit frukost. Ska snart åka till granlo och hälsa på mormor och kika i hennes nya lägenhet.
Sedan ska jag åka och kolla på älsklingens match klockan fyra :)

Ha en fin dag! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du??:
Kom ihåg mig?

E-Mail (De är bara jag som ser den): (publiceras ej)

URL/Om du ha blogg, lämna gärna din blogg adress så jag kan kika på dej:

Lämna gärna ett av tryck här:

Trackback
RSS 2.0