Torsdag :)

I dag har jag haft en hemma chillar dag på förmiddan, riktigt skönt! Var ut och gick min power walk och sen när jag kom in frågade Robin om vi skulle åka ner till Bite line och äta deras pizza buffe till lunch. Och jag är inte direkt den som tackar nej till mat så vi for ner och åt ;) Gud så gott det var och mysigt att lyxa till lite så här mitt i veckan, det behövs ibland. Så bra ide där baby :)

Nu är jag hemma och är propp mätt och sitter och väntar på att klockan ska bli närmare tre så jag kan gå till jobbet. Jobbar eftermiddagspass idag :)
Det har börjat regna nu också så får nog ta med paraplyt, jag ska vara duktig att gå även fast jag har tillgång till bilen.. Får inte bli för lat bara för att man har bil! Jag har legat alldeles för mycket på latsidan när det gäller träning och prommenader de senaste halvåret och det måste bli ändring på de nu ;P

Hoppas ni har en bra dag! :) Snart har vi helg igen, gud vad veckorna går fort..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du??:
Kom ihåg mig?

E-Mail (De är bara jag som ser den): (publiceras ej)

URL/Om du ha blogg, lämna gärna din blogg adress så jag kan kika på dej:

Lämna gärna ett av tryck här:

Trackback
RSS 2.0