Tvättar och städar!

Igår vart det dåligt med bloggning.. Jag jobbade mellan 10.30-16.00 och sedan for jag ut till solariet med Robin och städade också tog vi oss en varsin solning. Jag solade dock bara 6 minuter eftersom jag solade i förrgår också! Sen stannade vi till systemet i Kvissle och handlade lite inför helgen :)

När vi kom hem blev det god middag. Paella med aioli och självklart ett varsit glas vitt vin till! Mumms vad gott det var, jag älskar paella med massa skaldjur i :)
Efter maten tog vi en lång dusch och sedan la vi oss i sängen och myste och kollade på film hela kvällen. Underbart bra kväll! Jag älskar dig gubben så mycket att det knappt går att beskriva med ord. Du är det finaste som har hänt mig.♥

Just nu håller jag på att tvättar och städar här hemma.. Och det lär väl ta sina timmar för denna gång var icke tvätthögen liten! Skönt att få sängkläder och handdukar tvättade också.
Det är ju sista april idag och det har alla mina år varit något speciellt att fira så den traditionen ska få fortsätta! Så ikväll ska vi ut till Alnö och umgås med härliga människor, äta och dricka gott och förhoppningsvis se någon majbrasa om vädret tillåter ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du??:
Kom ihåg mig?

E-Mail (De är bara jag som ser den): (publiceras ej)

URL/Om du ha blogg, lämna gärna din blogg adress så jag kan kika på dej:

Lämna gärna ett av tryck här:

Trackback
RSS 2.0