Underbara dag :D

Vad man uppskattar att vara ledig när man har jobbat flera dagar i rad! Tror jag har skinit som en sool hela dan, har iaf kännts som så ;)
Var och hälsade på mormor förut, fikade och surrade en massa. Riktigt mysigt :) Sen for vi och handlade lite saker till middagen, blev tacos idag. Den maten kan man nog aldrig få nog av, så himla gott :)

Nu har jag nyss varit på en prommis upp till skönsmon och handlat jucie. Och väntar nu på att Ziri ska ringa så att jag kan traska upp till hon :D Var längesen vi sågs nu så vi har lite att surra om ;)

Bokade tid hos Ingela förut för färg och slingor och fick en tid på måndag. Jag längtar redan! Mitt hår är verkligen i behov utav lite uppfräschning, har dragit på det alldeles för länge nu.. Tänkte först göra det innan vi åkte till Gran Canaria men då kom jag på att det var ingen mening eftersom det skulle bli solblek där och sen så har jag bara låtit det vara. Skönt iaf att få det snyggt nu när det går mot vår :D

Nu ringde Ziri så bäst jag snabbar mig upp till hon! PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du??:
Kom ihåg mig?

E-Mail (De är bara jag som ser den): (publiceras ej)

URL/Om du ha blogg, lämna gärna din blogg adress så jag kan kika på dej:

Lämna gärna ett av tryck här:

Trackback
RSS 2.0