Vårdcentralen..

I dag mår jag lika jäkla dåligt som igår om det nu inte till och med känns stäppet dåligare :/ Huvudvärken dödar mig, det bara dunkar i huvudet på mig. Jag har aldrig någonsin haft sån här värk, vad jag än gör eller äter så blir det inte bättre. Också mår jag illa på det och känner mig helt slut i kroppen :S
Har nu ringt vårdcentralen och fått en tid 14.30 idag så jag hoppas dom hittar felet.. Ska be dom ta alla möjliga prov som går att ta!
Jag börjar bli riktigt rastlös nu fast än jag bara legat hemma en dag, usch jag hatar att bara ligga och vara. Jag blir så jäkla rastlös så att det inte är sant. Skulle igentligen ha jobbat idag men var tvungen att ringa och sjukanmäla mig :( Känns inte ett dugg kul!

All min energi ligger på botten just nu.. Jag hoppas dom hittar felet idag och att jag får någon medicin så jag är bra snart :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du??:
Kom ihåg mig?

E-Mail (De är bara jag som ser den): (publiceras ej)

URL/Om du ha blogg, lämna gärna din blogg adress så jag kan kika på dej:

Lämna gärna ett av tryck här:

Trackback
RSS 2.0