Min dag :)

Dagen började med jobb fram till 13.30 och sedan hem och lagade en tidig middag, läste igenom arbetsuppgifterna som jag fått på kursen i dag. Det är rätt så stora uppgifter så nu hoppas jag på att mina böcker kommer i morgon så jag kan sätta igång! Spännande :)

I eftermiddag/kväll lånade jag mammas bil så att jag kunde åka och stor handla mat också var jag väldigt sugen på att gå på Birsta en sväng.. Där shoppade jag ett par jätte snygga jeans, en sjal och lite andra nödvändigheter!
Sen blev det storhandling av mat och herregud vad mycket det blev. Man packar på sig både det ena och det andra när man går där, men nu har vi så vi klarar oss ett tag iaf ;) Det är så skönt när kylskåpet,frysen och skafferiet är fullt!

Nu har älsklingen packat upp alla varor och jag sitter i soffan och är helt slut :P Haha det tar på kafterna att fara och handla! Blir soffan hela kvällen nu också tänkte jag lyxa till det med lite varma mackor och te.
I morgon är jag ledig och det är så skönt att veta att man har sovmorgon :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du??:
Kom ihåg mig?

E-Mail (De är bara jag som ser den): (publiceras ej)

URL/Om du ha blogg, lämna gärna din blogg adress så jag kan kika på dej:

Lämna gärna ett av tryck här:

Trackback
RSS 2.0