Fredag

Visst är det härligt med helg! Speciellt då man ska jobba hela helgen.. ;)

Jag har nyss ätit frukost och ska ta och börja städa lite här strax.. Sen måste jag åka och handla inför kvällen då Peter och Caroline kommer hit på middag :) Ska bli mycket trevligt!
Robin har bestämt att vi ska bjuda på tacopaj (hans favorit). Dock så bjöd vi dom på tacos sist dom var här så jag tycker det känns lite tråkigt att bjuda på taco igen, dom måste ju tro att det bara är det vi kan laga haha.. Nä men taco är ju sjukt gott, det går alltid hem och sen så är ju det faktiskt paj den här gången så lite variation blir det ju ;)

Men jag ska jobba i dag också 13.30-18.30, skönt pass! Också börjar jag inte förrän 12.00 i morgon så ska inte klaga :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du??:
Kom ihåg mig?

E-Mail (De är bara jag som ser den): (publiceras ej)

URL/Om du ha blogg, lämna gärna din blogg adress så jag kan kika på dej:

Lämna gärna ett av tryck här:

Trackback
RSS 2.0