Snart natti!

Tänkte jag skulle kika in och skriva några rader innan det är dags att gå och sova :)

Igår hade jag världens mysigaste dag med min familj! Jag bjöd hem dom hit på en fika och lite senare så for dom i väg medans jag hade kvar lilla Noel hos mig :) Vi tog en liten prommenad så att han skulle få sova i vagnen. Så mysigt att gå med en barnvagn, hihii! När lill plutten hade somnat så gick vi förbi Matilda som var och hälsade på sin mamma här på Södermalm. Vi drack en kaffe och surrade lite innan det var dags att gå vidare hem till mamma där dom andra väntade på oss!

På kvällen var jag och Robin på middag hos mamma så det vart en hel dag med hon och Elin för mig. Myys :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du??:
Kom ihåg mig?

E-Mail (De är bara jag som ser den): (publiceras ej)

URL/Om du ha blogg, lämna gärna din blogg adress så jag kan kika på dej:

Lämna gärna ett av tryck här:

Trackback
RSS 2.0