Helgen :)

I fredags så hade jag en mysdag med min familj! Vi satt uppe i stadsparken och myste i det underbara vädret hela dan. Lekte med barnen i lekparken, satt och solade på filtarna också åt vi en massa gott utav mammas goda picknick hon hade tagit med sig :)
På kvällen var jag ut och åt en god middag och delade på en flaska rött med Emelie, super mysigt hade vi!

I går jobbade jag 12.30-19.30 och sedan så snabbade jag mig hem som bara den och gjorde mig redo för Roxette :)
Mötte upp Robin med flera på Kina där vi åt innan det var dags att gå in över. Och sen var det bara Roxette som gällde, fy fasiken vad bra dom var! Jag älskar Per Gessles alla låter han gjort. :)

I dag har jag jobbat några timmar också och fy så trött jag är! Gick och la oss 05.00 i morse och vaknade sedan 10.00 :P Kan bli en tidig kväll ikväll för mig är jag rädd för.. Men nu först ska jag och Robin ta en prommis upp till mammsen och Elin och fika blåbärspaj och mysa lite med dom :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du??:
Kom ihåg mig?

E-Mail (De är bara jag som ser den): (publiceras ej)

URL/Om du ha blogg, lämna gärna din blogg adress så jag kan kika på dej:

Lämna gärna ett av tryck här:

Trackback
RSS 2.0