Jobb och jobb..

Det är det jag gör och det är så skönt! Ända man tänker på är ju pengarna ;)

Jag måste ju meddela om att jag har gått och blivit så himla sugen på att plugga också. Jag känner att tiden av mitt liv bara rinner i väg och jag vill ju bli nå mer än vad jag är i dag!
Så jag kom fram till att jag vill prova plugga någon kurs medans jag jobbar. Då kan jag fortfarande tjäna mina pengar samtidigt som att jag inte står helt stilla.. Så jag skickade in en sen ansökan till en kurs som startar om bara någon vecka, inte alls säkert på att jag kommer med eftersom det kan vara fullt redan. Men man förlorar ju inget på att chansa! Annars så söker jag på nytt så jag börjar nästa termin. Vi får se hur det blir :)

Nu ska jag fortsätta äta utav min lilla godispåse som jag köpte med mig i från jobbet! Godis suget kunde inte hålla sig tills helgen ;)



Kommentarer
Postat av: jenny

jag ska gå engelska b på komvux i höst, sök dit :D

2010-08-13 @ 00:06:33
URL: http://jennyba.blogg.se/
Postat av: Svärmor

Du är så klok min kära svärdotter! Håller tummarna att du kommer in!

2010-08-13 @ 10:12:29

Kommentera inlägget här:

Vad heter du??:
Kom ihåg mig?

E-Mail (De är bara jag som ser den): (publiceras ej)

URL/Om du ha blogg, lämna gärna din blogg adress så jag kan kika på dej:

Lämna gärna ett av tryck här:

Trackback
RSS 2.0