Måndag

I dag har jag haft en tvätt och städ dag, så skönt när man har det gjort.. Var upp till mamma en sväng också och lånade hennes badkar där jag låg i lite drygt en timme ;) Så skönt att få lite egen tid och bara ta hand om sig själv!
Sen kom Emma hit och då for vi ut till Viforsen där det var kalas för Hugo (Robins lillebror) som fyller år i dag. Fikade en massa gott och hade det mysigt! :)

Efter kalaset for jag och älsklingen i väg till hans jobb och jobbade med våran fina hallbyrå som vi har fått utav svärmor. Den var i träfärgad så nu har vi slipat den och lackat om den till antikvit!
Robin har lärt mig hur man ska göra när man slipar och spacklar och det var så kul. Känns lite speciellt att vi har skapat och gjort den fin tillsammans :D
Nu ska den torka så att Robin kan måla andra sidan i morgon, sen kan vi ta hem den :)

Ska ta och fika lite kvällsfika här nu och sedan blir det nog sängen! ♥

Kommentarer
Postat av: Emelie

Ja men visst är hon :) min lilla goknopp, hihi :)

2010-08-17 @ 13:25:28
URL: http://emelienorin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du??:
Kom ihåg mig?

E-Mail (De är bara jag som ser den): (publiceras ej)

URL/Om du ha blogg, lämna gärna din blogg adress så jag kan kika på dej:

Lämna gärna ett av tryck här:

Trackback
RSS 2.0