Skönaste helgen på läänge!

Den här helgen har varit så lugn och skön, kan inte minnas när vi hade en sån här lugn hemma helg sist ? Måste va i våras någon gång! Jag är ju väldigt hemmakär av mig igentligen och älskar myskvällar så jag har bara njutit :)

Igår jobbade jag ju 08.00-18.00 och efter det blev det giffarna, middag och sedan bowling! Jag, Robin, Rasmus och Emma gav Hugo i födelsedagspresent att vi skulle ge han en hel kväll att hitta på nå kul och hade bestämt in oss på att göra det igår :) Var jätte trevligt så klart och satan vad jag och Emma var bra på bowlingen "teamwork" ;)

Det tråkiga av allt är att vi hade personalfest igår på jobbet som jag missade.. Har fortfarande ångest över att jag inte gick samtidigt som att ja jag var ju redan upptagen så jag kunde verkligen inte gå! Det kommer fler fester jag vet och tur är väl det :)

I dag har vi varit upp till mamma och fikat gott och snosat lite på valpen såklart!
Sedan på eftermiddagen så for vi med Rasmus och Emma till Svärmor och Ibbe på middag :) Jag hade köpt med mig vaniljmunkar som vi sedan fikade till efterrätt så nu är jag väldigt mätt kan jag lova.. Men så mysig dag vi haft. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du??:
Kom ihåg mig?

E-Mail (De är bara jag som ser den): (publiceras ej)

URL/Om du ha blogg, lämna gärna din blogg adress så jag kan kika på dej:

Lämna gärna ett av tryck här:

Trackback
RSS 2.0