Tråkigt väder..

Så där nu har jag gjort mina åtta arbetspass i rad och går nu på två dagars ledighet :) Så skönt!
Dock så är det ju så tråkigt väder ute så vad gör det om man jobbar varje dag igentligen.. Har iaf planerat att jag ska ut till Birsta i morgon eller på fredag, var längesen jag var där nu känns det som och hur mysigt är det inte då att gå och strosa där och sätta sig och ta en fika ;) Speciellt såna här dagar!

Sitter nu och myser med kaffe och äter en kladdkaksmuffins! Också har jag på mig mina myskläder så klart :) Ska sitta här och värma mig nu ett tag innan Robin kommer hem för då ska vi ut till Birsta faktiskt en sväng och köpa ett databord tills hans nya dator som han ska ha nu när han pluggar! Ett vitt hörnbord är vi ute efter, det skulle passa bra i lillrummet vårat. Det är skönt att vi har en stor trea även fast vi bara är två! Vi har både som en liten hall i lillarummet då vi har valt att få undan skohyllan och klähängaren där, också har vi tvättställningen, alla Robins träningskläder (som oftar lukta apa haha) städskåp och nu blir det även en liten datahörna. Perfekt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du??:
Kom ihåg mig?

E-Mail (De är bara jag som ser den): (publiceras ej)

URL/Om du ha blogg, lämna gärna din blogg adress så jag kan kika på dej:

Lämna gärna ett av tryck här:

Trackback
RSS 2.0