Två år i dag med hjärtat :)

I dag har vi våran två års dag vilket känns hur underbart som helst! ♥  Tänk vad fort tiden går samtidigt som att det känns som att det alltid har varit vi.. You make me happy darling :)

Inget är vackrare än kärleken vi har :) Va rädd om den och ta den aldrig förgivet!

I morse smög jag upp och tog en prommis till Eclair för att köpa nybakat bröd medans Robin fortfarande låg och sov. Sen när jag kom hem överraskade jag honom med lite fika på säng! Gissa om han blev nå glad ? ;D

Kommentarer
Postat av: KIKKI

men fan vad söt du är då :D

2010-08-04 @ 19:32:36
URL: http://kikkiiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du??:
Kom ihåg mig?

E-Mail (De är bara jag som ser den): (publiceras ej)

URL/Om du ha blogg, lämna gärna din blogg adress så jag kan kika på dej:

Lämna gärna ett av tryck här:

Trackback
RSS 2.0