Vill inte bli sjuk nu!

Det känns som att jag har någon förskylning i kroppen som aldrig vill slå ut.. Jag har kännt mig hängig nu lite mer än en vecka, är trött konstant och har även haft ont i huvudet i två dagar. Det tar på energin vill ja lova, man blir trött för minsta lilla man gör!

I kväll har vi varit och firat Daniel som fyller 26 år i dag :) Och han hade bakat en jätte god hallontårta som man verkligen inte kunde motstå!
Hmm jag undrar jag när jag ska ta min nyttiga dag.. Jag tycker att det är något varje dag och jag kan verkligen inte låta bli när det står nå gott på bordet, livet är till för att njuta och man lever ju som sagt bara en gång ;)

Nu ska jag kika klart på fortet! Hoppas ni mår bra och att ni är friska, tycker jag hör sjuklingar hit och dit :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du??:
Kom ihåg mig?

E-Mail (De är bara jag som ser den): (publiceras ej)

URL/Om du ha blogg, lämna gärna din blogg adress så jag kan kika på dej:

Lämna gärna ett av tryck här:

Trackback
RSS 2.0