Annandag jul

Jag har haft en alldeles perfekt jul helg. Julafton jobbade jag fram till 15.00 och då for jag raka vägen hem till syster och firade med min släkt. Såg på kalle, öppnade julklappar och åt alldeles för mycket utav allt. Som varje år ;)
Vi dansade runt granen med barnen också, helt galna var vi. Karlarna som satt i soffan och var tråkiga skrattade åt oss. Barnen tyckte det var hur roligt som helst men undrar ändå jag om det var jag, mamma och Therese som tyckte det var kulast hahaa!

På kvällen for jag till Svärmor där min älskling var så vi fick lite julmys tillsammans då. Vi sov sedan över där hela helgen och umgicks med Robins släkt. Åt jullunch hos hans mormor och morfar igår och sen spelade vi lite spel och såg på film hela kvällen och åt en massa choklad.

Jag och vi tillsammans har fått så mycker fina julklappar! Skriver det jag kommer ihåg.. Pengar, en massa presentkort, grejor ifrån bodyshop, jeans, linne, ljuslyktor, en vas, förkläde, bakformar, en stor resväska, julstjärna, godis, kort på mosters prinsar i en jätte fin ram och sen kommer jag inte på nå mer ? Pinsamt om jag glömt något men det tror jag inte. Är verkligen jätte nöjd med allt. Jag hade igentligen inte önskat mig nå speciellt så jag måste ju säga till er alla att ni har en riktigt bra fantasi!

I eftermiddag när jag slutade jobbet for vi hem till mamma och Elin och åt pizza med dom och nu för en liten stund sen kom vi hem! Borta bra men hemma bäst :) Ska ta och packa upp packningen ifrån helgen och få upp alla julkappar. Sen ska jag ta med mig min bok till sovrummet och krypa ner i vårat fluffiga duntäcke och läsa lite. Som jag längtat!


Hoppas ni också har haft en toppen jul, och att ni unnat er lite extra utav allt gott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du??:
Kom ihåg mig?

E-Mail (De är bara jag som ser den): (publiceras ej)

URL/Om du ha blogg, lämna gärna din blogg adress så jag kan kika på dej:

Lämna gärna ett av tryck här:

Trackback
RSS 2.0