Dan före dan före dan..

Nu är tvätten klar och ihop vikt i garderoben. Har varit och köpt en julklapp. Fick middagsbesök utav Stoffe så jag och hjärtat har stått och lagat ihop tacos som nu ligger i magen. Lyxade även till det med ett glas rött till! :)

Nu ser vi på hockey eller jag små sneglar mest och läser runt lite i bloggar. Sen ska jag väl som det flesta andra se på sista avsnittet av Morden i Sandhamn.

I morgon bitti 07.30 kommer mamma och hämtar mig för att åka ut till Birsta och köpa det sista klapparna. Sen blir det jobb till stängning!


Kommentarer
Postat av: KIKKI

men fan vad gott med tacos!!!

2010-12-22 @ 19:47:16
URL: http://kikkiiii.com

Kommentera inlägget här:

Vad heter du??:
Kom ihåg mig?

E-Mail (De är bara jag som ser den): (publiceras ej)

URL/Om du ha blogg, lämna gärna din blogg adress så jag kan kika på dej:

Lämna gärna ett av tryck här:

Trackback
RSS 2.0