Det finaste jag har! ♥

Den 3 augusti 2008 förändrades mitt liv då jag mötte Dig. Jag kommer ihåg allt som om det vore igår, vi släppte inte taget om varandra en sekund. Jag mer eller mindre flyttade in den dagen!
Dagen där på skulle Du i väg och jobba tidigt så Du gav mig en egen nyckel, pussade på mig och sa att Din önskan var att föralltid få ha såna här mornar. Sen for Du och jag började gråta utav lycka, allt kändes som en dröm samtidigt så verkligt.
Jag kunde inte somna om och ringde min bästa vän och berättade allt med glädje tårar i ögonen. Jag var den lyckligaste på jorden och det är jag än i dag.
Inget kan stoppa våran kärlek!!

Det var det ända jag ville ha skrivit i dag. Ett inlägg för bara han som jag älskar av hela mitt hjärta och mycket mer!






Kommentarer
Postat av: Camilla

Ni passar så ruskigt bra för varandra! Tror det kommer små barn inom kort. hi,hi. Kram på dig världens bästa Linda!

2010-12-15 @ 08:18:03
URL: http://minamyror.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du??:
Kom ihåg mig?

E-Mail (De är bara jag som ser den): (publiceras ej)

URL/Om du ha blogg, lämna gärna din blogg adress så jag kan kika på dej:

Lämna gärna ett av tryck här:

Trackback
RSS 2.0