Fredag :)

I dag vaknade jag upp med världens huvudverk och ont i magen och det sitter fortfarande i. Tror det är dags för röda veckan.. :/
Men en lussebulle och en kopp kaffe sitter jag och tröstar mig med nu, så känns lite bättre. Lussebullar har blivit ett dagligt intag för mig de senaste veckorna, tur det bara är juletid en gång om år ;)
Annars så har jag dammsugat och plockat ordning lite här, tagit mig en dusch och ska om en liten stund gå ner till stan. Har ingen lust igentligen men måste handla vin tills i morgon också behöver jag en ny mascara!

I eftermiddag kommer Svärmor och Hugo hit och äter middag med oss. Efter det ska vi gå och kika på Robins match, och kanske att mamma och Elin hänger på också. Ska bli kul även fast jag missar Idol finalen, men det visas ju på söndag med så får kika på det då.

Önskar er en trevlig fredag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du??:
Kom ihåg mig?

E-Mail (De är bara jag som ser den): (publiceras ej)

URL/Om du ha blogg, lämna gärna din blogg adress så jag kan kika på dej:

Lämna gärna ett av tryck här:

Trackback
RSS 2.0