Hemma igen!

Då var vi hemma igen och söndags pizzan ligger i magen sen snart två timmar tillbaks. Vi bara myser i varsit soffhörn just nu, mätta och lite små trötta efter dagen!

Det skulle behövas städas här hemma då vi har två stora klädhögar liggandes på golvet efter helgen, pizzakartonger på diskbänken, mina shoppingkassar från veckans julshopping står mitt på köksgolvet. MEN så får det vara tills i morgon, jag ska bara gosa i soffan ikväll!
Man behöver inte ha det skinande rent jämt även om man önskade att det vore så :)
Tar tag i hemmet innan jag beger mig till jobbet i morgon.

Önskar er en trevlig kväll! Nu ska jag bläddra igenom dom här tidningarna och sedan blir det film.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du??:
Kom ihåg mig?

E-Mail (De är bara jag som ser den): (publiceras ej)

URL/Om du ha blogg, lämna gärna din blogg adress så jag kan kika på dej:

Lämna gärna ett av tryck här:

Trackback
RSS 2.0