Husmor :)

I dag är jag en riktig husmor. Har tvättat sex maskiner, tog med sängkläder och handdukarna också och bara det fyller ju upp två maskiner. Skönt att ha allt tvättat sen!
Tog en prommis bort till Ica och handlade lite förrut och fyy vad kallt det var :/ De stack till och med i kinderna och håret var vitt utav frosten när jag kom fram och då har vi inte långt alls till Ica.

Just nu sitter jag och dricker min första kaffe för dagen och äter en hårdbrödmacka med makrill på. Jag har blivit tokig i makrill, speciellt Lidls egna!
Samtidigt som jag sitter och fikar och skriver här så väntar jag på att lussbulls degen ska jäsa klart. Jag har provat ett nytt recept där jag bakar med kesella i så det ska bli spännande att se hur dom blir. Tydligen ska kesellan göra att bullarna blir mer saftiga och jag är inte främmande på att prova nå nytt :)

Jag njuter för fullt utav min lediga dag i dag! HAPPY TUESDAY ♥

Jag älskar mina tjocksockar som mormor stickat. Hur sköna som helst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du??:
Kom ihåg mig?

E-Mail (De är bara jag som ser den): (publiceras ej)

URL/Om du ha blogg, lämna gärna din blogg adress så jag kan kika på dej:

Lämna gärna ett av tryck här:

Trackback
RSS 2.0