I morgon är det dags!

Har varit mycket det senaste dagarna och har inte haft någon blogglust alls. Känner lite så nu med, samtidigt så är det ändå något som drar mig att fortsätta. Har man hållt på bloggat så många år så blir man fast och det är så kul att gå tillbaks och jämföra åren. Men det får visa sig hur det blir, skriver några rader nu iaf! :)

Jag har sen sist jag skrev varit på julbord med jobbet, firat min fina lilla syster på sin 8 års dag, jobbat, också har jag börjat läsa igen. När jag väl har en bok som jag fastnat för kan jag inte sluta läsa. Det är så avslappnat och skönt att koppla bort allt annat!

I kväll har jag unnat mig en solning, lagat pasta med skinksås till middag som vi precis har ätit. Och nu ska jag gå igenom min packlista och börja packa så att det inte blir så stressigt i morgon bitti!
Klockan 09.00 går bussen som kommer gå till Sthlm där vi kliver på båten. Ska bli så roligt det här :)
Jag kommer att ta med kameran så förhoppningsvis blir det lite bilder ifrån resan.

Hoppas ni mår bra och att ni är rädda om varandra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du??:
Kom ihåg mig?

E-Mail (De är bara jag som ser den): (publiceras ej)

URL/Om du ha blogg, lämna gärna din blogg adress så jag kan kika på dej:

Lämna gärna ett av tryck här:

Trackback
RSS 2.0