Inte bli sjuk nu..

Igår kväll låg jag och läste fram till 00.20. Boken jag läser har säkert många av er redan läst med Magdalena Graaf - Det ska bli ett sant nöje att döda dig. Den är väldigt gripande, jag har flera gånger fått en klump i magen när jag läst den. Tänk att hon verkligen levt ett sånt helvette och att hon dessutom har klarat sig ur detta är så starkt.
Jag älskar att läsa såna här verkliga böcker och jag själv läser både hennes och Hannahs blogg vilket gör att det blir ännu mera intressant. Jag vill bara läsa mera och det första jag tänkte på när jag vaknade i morse var att jag ville fortsätta läsa..

Till morgonen efter min långa sovmorgon har jag klippt Robin. Fick äntligen honom att vilja sätta sig på stolen efter ca tre veckors tjat. Han hatar att bli klippt för att han måste då sitta still! Men som det så vackert heter så vill man vara fin så får man lida pin :)
Jag känner mig lite dålig i dag också, har ont i halsen och kroppen. Har tagit mig en kopp kaffe som inte alls smakade nå gott, tror jag får göra mig lite te mot halsen istället.

Annars så i dag ska jag jobba. Jobbar bara måndag och tisdag den här veckan sen får jag lite julledighet eller vad man nu ska kalla det. Men eftersom jag ställde upp och jobbade hela jul så blir jag ledig nyår istället!
Så på onsdag tar vi vårat pick och pack och åker till Ljusdal.

Hoppas ni fick en bra start på eran vecka. Inte många dagar nu tills det är nytt år.. Har ni några nyårs löften ? Jag har ETT :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du??:
Kom ihåg mig?

E-Mail (De är bara jag som ser den): (publiceras ej)

URL/Om du ha blogg, lämna gärna din blogg adress så jag kan kika på dej:

Lämna gärna ett av tryck här:

Trackback
RSS 2.0