Lussebak

Så nu är lussbullarna färdiga! Det tar några timmar att baka då det ska jäsa hit och dit, men det är kul och speciellt när man har skön musik att lyssna på samtidigt. JUL musik blev det idag :)

Nu ska jag ta mig en dusch, hämta tvätten och sedan kommer Svärmor hit och hämtar oss. Vi är bjuden på middag hos hon i dag, myspys :)
Sedan åker jag och hjärtat till Timrå och kikar på deras match. Ska bli riktigt kul att få se live för en gångs skull!

Självklart har jag prov smakat en och jädrans vad goda dom blev! Rekommenderar verkligen att köra med kesella i om ni nu inte redan gjort det. Var iaf nytt för mig och kommer från och med alltid ha det i när jag bakar lussebullar, mycket saftigare. Det blev sammanlagt 28 stycken så nu har vi så vi klara oss ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du??:
Kom ihåg mig?

E-Mail (De är bara jag som ser den): (publiceras ej)

URL/Om du ha blogg, lämna gärna din blogg adress så jag kan kika på dej:

Lämna gärna ett av tryck här:

Trackback
RSS 2.0