Nagelfix, jobb och bakning!

God kväll på er. Just nu sitter jag och är mätt efter dom goda rostade mackorna med potatissallad på som jag precis fikat. (fick bli min sena middag idag)

Dagen började med att få naglarna fina hos Veronica. Jag gjorde lite nytt i dag med en silver rand på, jätte läckert! Passar ju bra inför lucia till veckan :) Tog med några lussebullar som vi satt och åt samtidigt som vi höll på, mys!
Sen har jag jobbat eftermiddagspass och när jag kom hem ikväll snodde jag ihop en sockerkaka med chokladglasyr och kokos på toppen. Robin har ju match i morgon kväll och dom behövde ha fikabröd att sälja så jag erbjöd mig att stå för en sort! Så om ni ska gå på Ankarsvik-Nordic i morgon kväll på sporthallen så tycker jag ni ska prova min kaka :) Det är även min söta mormor som står och säljer fikat, så kul att hon är så engagerad. ♥

Så blev kakan. Nu ska den bara skäras upp i bitar.


Vi var ju och hälsade på Peter och Caroline igår. Jätte trevligt, fikade en massa gott dom hade bakat, drack glögg också fick vi träffa deras lilla valp som inte alls var så liten längre. Dom växer så snabbt!
Hade med oss den här chokladasken till dom. Och nu ångrar jag att jag inte köpte en åt oss själva också, mumms med choklad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du??:
Kom ihåg mig?

E-Mail (De är bara jag som ser den): (publiceras ej)

URL/Om du ha blogg, lämna gärna din blogg adress så jag kan kika på dej:

Lämna gärna ett av tryck här:

Trackback
RSS 2.0