Nu är det näära..

I morse vaknade jag 06.00 då Peter kom hit med Leia (deras hundvalp) som Robin skulle passa idag. Hon var morgonpigg hon, började busa med oss på en gång och där startade min dag!
Tog en dusch och fixade mig för att åka ut till Birsta. 08.20 var jag och mamma på plats och då satt vi igång med julhandlingen! Mamma handlade mest så jag hjälpte hon med lite smakråd. Vi hade innan pratat om att jag skulle välja ut någon julklapp som jag önskade mig istället för att bara få pengar och presentkort. Det är roligare med paket tycker jag ;) Speciellt när det ligger något i det som man verkligen vill ha.

Jag själv köpte 7 julklappar (blev mer än jag hade tänkt). Sen köpte jag till mig själv ett par strumpbyxor, en tröja, hårspray och boken jag velat läsa länge med Magdalena Graaf.
Vi lunchade där ute också och satt och surrade ett bra tag. Bästa som finns är när jag om mamma får egen tid :)

Sen for jag direkt till jobbet och jobbade till 20.30 och väl hemma gjorde jag goda laxmackor av den goda laxen vi fick utav Svärfar igår. Mumms vad gott det var!
Jag är ensam i kväll då Robin är ute i Viforsen och myser med sin släkt. Känns tråkigt att jag inte heller är där men jag är så trött och ska dessutom upp tidigt i morgon och jobba så vill sova hemma i natt så jag kan packa och fixa mig inför allt i morgon.
Har fått inbjudan hem till flera andra ikväll med då det tyckte synd om mig att sitta hemma ensam men jag tycker helt ärligt att det är skönt! Tror det är första gången i mitt liv jag säger dom orden haha. Kan bero på att jag är så trött ;)
Köpte med mig lite godis ifrån jobbet som jag sitter och pular i mig nu och kikar på uppesittarkväll fast än jag inte har någon bingolott.
Ska fixa klart med de sista klapparna också innan jag kryper ner i sängen och läser boken jag köpte idag. Har längtat efter den stunden hela dan :)

Jag vet att jag kommer sakna min älskling när jag ska till och sova. Jag hatar verkligen att sova utan han! Är inte alls van vid det.. Men jag får tänka på vad roligt det ska bli i morgon kväll när vi ses efter jag firat klart med min släkt. Det är nyttigt att sakna! ♥

GOD JUL nu på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du??:
Kom ihåg mig?

E-Mail (De är bara jag som ser den): (publiceras ej)

URL/Om du ha blogg, lämna gärna din blogg adress så jag kan kika på dej:

Lämna gärna ett av tryck här:

Trackback
RSS 2.0