Ny vecka

I morse började dagen med en rejäl städning här hemma. Är dock less på att ha den gamla tv-bänken ståendes i lill rummet. Men tror att det var någon som ville ha den så ska kolla upp om dom vill hämta den snart, annars tror jag att vi slänger den ? Har varken någon användning eller plats med den någon stans. Vi vill ha i väg den mycket snart!

Har jobbat 12.00-19.00 i dag. Också har jag haft en grym huvudvärk och känt mig hängig så det har varit en liten seg dag. Men nu är jag ledig två hela dagar så får vila upp mig då om jag nu lyckas. Jag är inte direkt den som ligger i soffan och vilar när jag är ledig, helst ska jag hinna med så mycket ja bara kan. Myror i brallan kallas det :)

Nu sitter jag och dricker en kopp te och äter en after eight samtidigt som jag skriver här och läser runt på alla de bloggar jag följer. Tänk att vissa bloggar kan sprida så mycket energi och glädje! Det smittar av sig så otroligt mycket vill jag lova :) Man har sina favoriter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du??:
Kom ihåg mig?

E-Mail (De är bara jag som ser den): (publiceras ej)

URL/Om du ha blogg, lämna gärna din blogg adress så jag kan kika på dej:

Lämna gärna ett av tryck här:

Trackback
RSS 2.0