Nyårsafton

Min dag började med en god frukost och bestämde mig sedan för att tvinga mig ner i källaren och ta en dusch. Vi pratar nu om att ställa sig i ett pannrum där det finns en provisorisk dusch där man får stå och be om att varmvattnet inte ska ta slut. Det blir alltså snabba duschar här eftersom vi är 18 stycken som ska dela på det lilla varmvattnet som finns.

Men man får stå ut och jag vägrar att fira in ett nytt år oduschad! Det är ju det här som är charmen med att vara i en stuga. Men snacka om vilket lyx det är då man kommer hem när man kan stå i duschen i kokhett vatten så länge man vill.


I kväll blir det go middag, mousserande vin och raketer :) Önskar er ett gott slut på detta år och att ni kliver in i det nya med en massa positvit tänkande. Det ska jag göra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du??:
Kom ihåg mig?

E-Mail (De är bara jag som ser den): (publiceras ej)

URL/Om du ha blogg, lämna gärna din blogg adress så jag kan kika på dej:

Lämna gärna ett av tryck här:

Trackback
RSS 2.0