Mys morgon :)

foto1365 (MMS)

I morse skjutsade jag Svärfar och Annika till tåget och har nu deras bil tills på söndag. Vilket lyx säger jag! Just nu passar jag mosters små hjärtan någon timme här på förmiddagen. Vi målar fina teckningar och lyssnar på Moraträsk :) Sedan blir det jobb och efter det åker jag raka vägen ut till Alnö där vi ska bo under helgen medans Svärfar och Annika är i Sthlm. Ska bli riktigt mysigt, både jag och Robin har längtat hela veckan! Jag har redan planerat att ta ett bubbelbad i deras nya fina badrum i kväll :) Nu är det snart lunch tajm här, ha en toppen dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du??:
Kom ihåg mig?

E-Mail (De är bara jag som ser den): (publiceras ej)

URL/Om du ha blogg, lämna gärna din blogg adress så jag kan kika på dej:

Lämna gärna ett av tryck här:

Trackback
RSS 2.0