Snö snö snö

Visst är det mysigt att vi äntligen har en riktig vinter men nu räcker det med snö tycker jag och det får gärna bli mildare ute så man slipper gruva sig så fort man ska ta sig ut!

I dag tog jag mig en skön sov morgon och sitter här helt för mig själv med frukost i magen och lyssnar på skön musik. Så skönt!

Det känns konstigt att det bara är tre dagar kvar till julafton och åtta dagar kvar tills vi åker till stugan i Ljusdal där vi kommer vara hela nyår och sen när man kommer hem då är det nytt år. Tiden går så fort att man knappt hinner med.

Nu ska jag ringa några samtal och sen göra mig redo för jobb.
Önskar er en trevlig dag och att ni inte stressar allt för mycket fram till jul. Allt behöver inte vara så perfekt, huvudsaken är att man har sina nära och kära omkring sig :) Glöm inte det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du??:
Kom ihåg mig?

E-Mail (De är bara jag som ser den): (publiceras ej)

URL/Om du ha blogg, lämna gärna din blogg adress så jag kan kika på dej:

Lämna gärna ett av tryck här:

Trackback
RSS 2.0