Söndag morgon!

Har precis gjort älsklingen sällskap vid frukost bordet då han ska i väg och spela match snart. Jag har även stor städat och plockat undan hela nedervåningen till morgon så att det är fint tills husägarna kommer hem i dag!

Vi har ju som sagt bott här ute nu i helgen och det har varit så mysigt! I fredags köpte jag med mig våran favorit sallad ifrån Coffehouse som vi åt och sen la vi oss i ett långt härligt bad. Kändes riktigt lyxigt att ligga där och mysa och surra, fick jag bestämma så skulle jag vilja ha en sån kväll sju dagar i veckan ;)

I går jobbade jag 13.30-19.30. Sen for jag raka vägen ut till Víforsen på 65 års kalas för Robins mormor. Dom andra hade redan ätit så jag åt när jag kom också hann jag lagomt till tårtan, sicken tur man hade hihii.
Var jätte trevligt där som alltid, alla är så himla goa! ♥
Både jag och Robin var nyktra och körde och det är verkligen ingenting jag ångrar i dag. Så skönt med en nykter helg. Laddar tills på lördag i stället när jag ska ut på julbord med jobbet :)

Nu ska jag ta mig en dusch och göra mig ordning och om jag hinner tror jag att jag svänger in på Birsta en sväng innan jag åker till jobbet!

KRAM på er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du??:
Kom ihåg mig?

E-Mail (De är bara jag som ser den): (publiceras ej)

URL/Om du ha blogg, lämna gärna din blogg adress så jag kan kika på dej:

Lämna gärna ett av tryck här:

Trackback
RSS 2.0