Sov över hos Svärmor :)

Igår eftermiddag blev det middag hos underbara Svärmor. Sedan lånade vi hennes bil och for och kikade på Timrå, vilket drag det är där. Så kul att se! Tråkigt att dom förlorade just då jag var där men det var en spännande match.
Vi for tillbaks och sov över i Viforsen sen. Eller det vart inte så mycket sömn för oss då vi låg och trängdes i en 105 cm säng. Får skylla oss själva, varför la sig inte bara en utav oss i soffan bredvid ?
Trött är bara förnamnet i dag men har hinkat några koppar kaffe och fått i mig lite lussebullar så man står på fötterna iaf. Också har jag precis kommit hem ifrån en solning så vart lite pigg av det med!

I kväll ska vi bort till Peter och Caroline på lite glöggmys. Var ett tag sen nu vi sågs så ska bli riktigt kul, vi åker ju till Riga nästa vecka tillsammans så får smida lite planer för resan ikväll! :)

Kommentarer
Postat av: KIKKI

tack gumman :)

2010-12-09 @ 09:12:58
URL: http://kikkiiii.com

Kommentera inlägget här:

Vad heter du??:
Kom ihåg mig?

E-Mail (De är bara jag som ser den): (publiceras ej)

URL/Om du ha blogg, lämna gärna din blogg adress så jag kan kika på dej:

Lämna gärna ett av tryck här:

Trackback
RSS 2.0