Fullt hus!

I dag har jag en ledig dag och den börjades med fin besök :) Hade lovat att jag skulle klippa pojkarna så det var fina till julafton så det har jag hållt på med. Det är inte bara att sätta saxen i små barns hår när dom vänder huvudet åt alla håll men dom är så duktiga mosters små troll och snygga blev det!
Sen fixade vi lunch åt barnen och det slutade i kalabalik haha, inte lätt när man inte har ett "riktigt" matbord att sitta och äta vid med barn. Men det gick så klart ändå. Tokiga vi är sa Melwin ;)
När man är hos moster får man ta det för vad det är hihii..
Sen fikade vi och myste på och nu har dom precis åkt och jag har varit ner till tvättis och hängt tvätten.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du??:
Kom ihåg mig?

E-Mail (De är bara jag som ser den): (publiceras ej)

URL/Om du ha blogg, lämna gärna din blogg adress så jag kan kika på dej:

Lämna gärna ett av tryck här:

Trackback
RSS 2.0