Myser i stugan :)

Vi har det jätte bra här i stugan. Blev sammanlagt 18 stycken denna gång så det är full fart. Jag och Robin sover i husvagnen som står utanför här, hur mysigt som helst att ha den för oss själva :)

Igår kväll satt vi uppe och spelade kort, åt och drack gott. Nu sitter jag och väntar på att vi snart ska åka in till byn och handla lite. Också har jag lyckats övertala Robin att följa med på Dollar Store!

Hittade den här bilden på Svärfars dator från julen i fjol då vi satt och spelade lite kort.


Kommentarer
Postat av: linnea & boyzon

sv ; jaa gud ! han är verkligen speciell.



gud så mysigt det ser ut! hälsa alla!! :)

hare bäst saknar dig!



btw , rider du inte alls nu ? :(

2010-12-30 @ 15:30:56
URL: http://boyzonsign.bloggplatsen.se
Postat av: Malin - Mamma till Novalee

Vad snäll du är Linda :') Blir alldeles rörd av det du skriver.. Tack!! Det där behövde jag!

2010-12-31 @ 11:05:02
URL: http://irenemalinlarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du??:
Kom ihåg mig?

E-Mail (De är bara jag som ser den): (publiceras ej)

URL/Om du ha blogg, lämna gärna din blogg adress så jag kan kika på dej:

Lämna gärna ett av tryck här:

Trackback
RSS 2.0