Äntligen helg!

I morse klev jag upp 07.00 och fixade mig, åt frukost och gick sedan ner till jobbet. Har gått jätte bra att jobba, har varit mycket folk och då är det så mycket roligare att jobba! Har dock varit sjukt trött idag med, det svider i ögona och jag känner mig helt slut i kroppen. Fattar inte vad det är för fel :S
Slutade jobba klockan 17.00 och då handlade jag lite mat med mig hem och sedan när jag kom hem började jag med middagen och gjorde det mysigt här hemma med en massa ljus och så innan hjärtat kom hem. Jag älskar att göra överraskningar! :)

Nu sitter jag här med ett glas vin och väldigt mätt.. Tänkte avsluta här och fortsätta att njuta utav kvällen nu med min bästa :D <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du??:
Kom ihåg mig?

E-Mail (De är bara jag som ser den): (publiceras ej)

URL/Om du ha blogg, lämna gärna din blogg adress så jag kan kika på dej:

Lämna gärna ett av tryck här:

Trackback
RSS 2.0