Badrummet klart :D

Äntligen är det klart och ni ska bara veta vad glada och nöjda vi är! Kanske mest jag som är tjej som är mer beroende utav ett badrum :P Robin duschar ju på jobbet eller efter träningarna så på duschfronten så har han väl inte tyckt att det varit nå speciellt jobbigt. Men det har JAG! Har fått gått upp till mamma varje dag och duschat och det har varit jobbigt då man ska snabba sig iväg till jobbet..
Men nu är allt det där över, jag överlevde hehe så nu glömmer vi det och ser framåt! Vi har det fint här hemma igen och jag är så glaad :D

I dag har jag haft en ytterligare städ dag här hemma, efter rörmockarn var hit och satt upp wc grejorna så vart det en massa damm så nu har jag skurat väggarna och golvet där inne så nu är det kliniskt rent, blänker som bara den ;)
Ända som är kvar är badrumsskåpen, spegeln och hallgolvet som snickarn ska sätta dit men det blir i morgon!

Annars så har jag ringt några viktiga samtal och varit ute och gått. Är så härligt att det har börjat blivit varmare ute så att jag kan sätta igång igen med mina prommisar! Jag mår bra när jag är i form och det kan jag inte påstå att jag har varit de senaste halvåret.. Men men jag älskar ju allt som går att äta också och är ju inte blyg på den biten så klart att man inte är i toppform om man fortsätter äta lika mycket som man gjorde då man rörde på sig ;P

Jaja nu vart det ett sånt där långt inlägg om igentligen ingenting.. Så det kan bli :)
Nu ska jag dricka upp mitt kaffe här och vänta på att min älskling ska komma hem så han får se hur fint det blivit här hemma idag! KRAM

Kommentarer
Postat av: Kikki

ja, men precis :D nästa sommar kanske ;) jo, nu får det bara inte komma mer snö, också lite plusgrader så all snö kan försvinna, lär ju ta ett jäkla tag med all den här snön ;) men men! :) härligt att badrummet är klart =D

2010-02-10 @ 17:06:08
URL: http://kikkiiii,blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du??:
Kom ihåg mig?

E-Mail (De är bara jag som ser den): (publiceras ej)

URL/Om du ha blogg, lämna gärna din blogg adress så jag kan kika på dej:

Lämna gärna ett av tryck här:

Trackback
RSS 2.0