Bara 1 vecka kvar nu :)

Nästa onsdag sitter vi på flyget vilket känns lite overkligt idag, längtar som bara den! Bara att få komma bort ifrån den här vintern känns som en befrielse. Är så less på denna kyla så ni anar inte..

Jag är lycklig över att jag har det jag har. Ibland så tror jag att jag glömmer hur bra jag faktiskt har det och får då tänka till lite och inser då ganska så snabbt att jag har allt jag faktiskt önskat! ♥
Jag tror vi alla har dåliga dagar och klagar en hel del, men det är då vi måste tänka tillbaks ett steg på att allt man gör kan bara bli till det bättre.. Allt negativt man kan känna ibland kan man bara vända till det positiva, inget kan bli sämre än vad det redan är :)

Snart ligger vi på stranden och njuter utav semester, åh det ska bli så underbart! :D
Du och jag älskling, inget kan bli bättre än så ♥


Kommentarer
Postat av: elina

Åh ditt svin linda ! :D lyxigt att du ska åka iväg från denna kyla!!! Du får sola lite åt mig med och dricka goda drinkar :D

2010-02-24 @ 22:21:55
URL: http://elinaulander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du??:
Kom ihåg mig?

E-Mail (De är bara jag som ser den): (publiceras ej)

URL/Om du ha blogg, lämna gärna din blogg adress så jag kan kika på dej:

Lämna gärna ett av tryck här:

Trackback
RSS 2.0