Barnvakt :)

I kväll har jag passat Elin medans mamma jobbade. Vi myste en stund efter hon kom hem ifrån skolan och sen kom Robin upp och åt middag med oss :) Stuvade makaroner och köttbullar, första gången jag lyckades att få stuvade makaroner att bli bra. Alltid annars har det jämt bränts fast i kastrullen men inte idag, det blev så gott så!

Vid sex kom Matilda och hälsade på oss :D Vi bakade chokladbollar som Matilda och Elin kom på att dom kunde göra något roligt med haha! Det vart så fint så, sötfior :)
Sedan kollade vi på bollis och surrade en stund innan det var dags för Elin att gå och lägga sig. Och det blev Matilda som åkte på att sova ner hon men det tog inte mer än fem minuter så somnade hon. Lillgumman min!
Matilda for hem strax efter 20.00 och då la jag mig i ett bad :) Sen kom mamma hem och då fick jag låna hennes bil så jag slapp gå hem i snökaoset..
Jag och Robin har myst och ätit lite ost och kex här och nu ska jag alldeles strax gå och lägga mig så att jag inte sover så länge i morgon!
Puss och god natt :)



Kommentarer
Postat av: Anonym

Mys

2010-02-05 @ 19:06:09

Kommentera inlägget här:

Vad heter du??:
Kom ihåg mig?

E-Mail (De är bara jag som ser den): (publiceras ej)

URL/Om du ha blogg, lämna gärna din blogg adress så jag kan kika på dej:

Lämna gärna ett av tryck här:

Trackback
RSS 2.0