Bokat resan nu :D

I går kväll blev det bara en massa mys! Söndagar är verkligen gjorda för att mysa och bara ligga i soffan :)
Pratade med svärmor i telefon också och då kom vi in på resan som vi ska åka på nu här i mars och jag och Robin har väntat med att boka för vi tänkte ta en sista minuten så att det blir lite billigare. Och igår var vi in och kikade och då hittade vi en jätte bra resa så nu i morse gick vi in och bokade den :)

Så den 3 mars åker vi till Gran Canaria med svärmor, Ingemar, Hugo och Robins mormor och morfar :) Nu håller vi tummarna bara på att Rasmus och Emma också kan följa med!
Åh det ska bli så himla härligt och vi flyger ifrån sundsvall också så det känns skönt att slippa ta sig till och från arlanda.
Hihii nu är jag glad. Jag älskar att ha något att se fram emot ;)

Nu ska jag strax gå till jobbet! Have a nice day :)



Kommentarer
Postat av: Kikki

Tack :) och herregud vad underbart att åka utomlands, nu blir man ju inte lite avis :o ;P

2010-02-08 @ 14:33:22
URL: http://kikkiiii,blogg.se
Postat av: Sigrid

Skönt att åka till värmen, jag vill också!!! :(

2010-02-08 @ 16:36:19
URL: http://sigrid.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du??:
Kom ihåg mig?

E-Mail (De är bara jag som ser den): (publiceras ej)

URL/Om du ha blogg, lämna gärna din blogg adress så jag kan kika på dej:

Lämna gärna ett av tryck här:

Trackback
RSS 2.0