Fettisdag!

I dag lånade jag mammas bil ut till Birsta, var ganska så skönt att gå runt där själv och gå i sin egna lilla värld och prova kläder åt alla håll :) Jag shoppade två stycken toppar på Jc, en klänning och en jätte söt blommig tunika på Gina tricot. Också var jag in på Indiska såklart där jag köpte nya bordstabletter och två ljuslyktor. Dom har fått in så himla mycket fint där nu, fick massor med vårinspiration!
Smsade med Matilda och då satt hon och hennes pappa på Charm och åt lunch så jag gick dit och drack en kaffe och gjorde dom sällskap en stund. Mysigt att sitta och surra lite :)
Blev en sväng på Apoteket och Willys också och sedan fick Matilda och pappa hennes åka med mig in till stan!

Ikväll har vi haft besök utav svärmor, Ingemar och Hugo. Var jätte roligt att dom kom hit, bjöd så klart på semlor så vi fika och planerade lite inför Spanien :) Åh det ska bli så härligt, är ju faktiskt bara två veckor kvar. Hihii veckorna går fort!

Kvällens go fika!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du??:
Kom ihåg mig?

E-Mail (De är bara jag som ser den): (publiceras ej)

URL/Om du ha blogg, lämna gärna din blogg adress så jag kan kika på dej:

Lämna gärna ett av tryck här:

Trackback
RSS 2.0