Haft fin besök :)

I eftermiddag så surrade jag med Therese i telefon och då sa hon att hon och Micke skulle åka in till stan och lämna pojkarna hos mamma en stund för att dom skulle gå ut och äta och ville ha lite "egen" tid tillsammans. Men det stoppade jag genast och sa att pojkarna kunde komma till oss istället hihii och så blev det, gissa om jag vart nå glad :D
Jag och Robin ringde och beställde pizza lite snabbt så vi slapp stå och laga mat när pojkarna var här. Sedan så kom mina små prinsar :) Åh det var så mysigt att ha dom här, vi har busat, myst också fick Melwin sitta och kolla på byggare bob med Robin på datorn. Det tycker han om :)
Var första gången vi har haft dom helt själva och det gick hur bra som helst, dom är så snälla och glada grabbar och nu känner dom oss så pass väl!
Efter en liten stund så plingade det på dörren och då var det mamma, elin och mormor som kom. Mysigt! Då blev det fika och ännu mer bus :)
Så vi har haft full fart här hemma och nu har dom precis åkt. Jag och Robin tänkte gömma dom så att vi fick ha kvar dom :) Tur vi ses på lördag igen!!

Det bästa man har sätter man på bordet ;)

Mysstund på golvet!

Kommentarer
Postat av: Therese Stolt mamma till 2 små killar

TACK älskling för idag.. <3 Du är BÄST..

Fina barn jag ha, tänk då ni ska låna båda en hel natt.. ;)...

2010-02-10 @ 21:24:43
Postat av: Kikki

ALLT ska göras om! Dock är det fint kakel och klinker i badrummet men all inredning i badrummet behövs nytt. Så det är verkligen ett renoveringsobjekt, mkt jobb men så får vi det precis som vi vill sen också ;)

2010-02-11 @ 12:21:34
URL: http://kikkiiii.blogg.se/
Postat av: Emelie

Ååå sötnosar, visst äre underbart med syskonbarn :) Erkänn att du är liiite sugen på skaffa en egen ? ;)

2010-02-11 @ 13:16:11
URL: http://emelienorin.blogg.se/
Postat av: Emelie

hihi :) Jorå har foglossning men annars går allt bra :) längtar mer&mer för varje dag som går nu :D

2010-02-11 @ 15:26:26
URL: http://emelienorin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du??:
Kom ihåg mig?

E-Mail (De är bara jag som ser den): (publiceras ej)

URL/Om du ha blogg, lämna gärna din blogg adress så jag kan kika på dej:

Lämna gärna ett av tryck här:

Trackback
RSS 2.0