Happy day :)

I dag är det fredag, jag jobbar 14.00-19.00 sedan har jag helg :D
I morgon på förmiddagen kommer nog Therese, Micke och pojkarna hit och fikar och myser sedan åker jag och Robin till Hudik på 50 års fest!
Vi har bokat hotell/vandrarhem så vi blir kvar där tills på söndag :) Själva festen kommer att vara på hotellet och det verkar som att vi bli många som ska dit så det ska bli riktigt skoj.
Frågan är bara vad man ska ha på sig ? :P Måste kika på det sen!

Nu har jag nyss ätit frukost och surrat med Matilda i telefon, perfekt start på min dag ;)
Ska strax dammsuga sedan ta mig en dusch, fixa mig och äta lunch innan det är dags för att gå till jobbet.

Ha en bra dag! ♥

Kommentarer
Postat av: Emelie

jaa "bara" 12 veckor kvar nu,hihi ;) jaa ni får ta och fixa en ni med ;)

2010-02-12 @ 15:14:14
URL: http://emelienorin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du??:
Kom ihåg mig?

E-Mail (De är bara jag som ser den): (publiceras ej)

URL/Om du ha blogg, lämna gärna din blogg adress så jag kan kika på dej:

Lämna gärna ett av tryck här:

Trackback
RSS 2.0