Hej hopp!

I natt har jag sovit så himla skönt, vaknade vid 07.30 utav att gubbarna kom hit (dom har fått en egen nyckel). Jag kollade på Robin och han fortsatte sova och struntade i det så jag gjorde detsamma jag med ;)
Hörde gubbarna viskade till varandra; dom ligger nog och sover så vi drar igen dörren deras haha gulligt!
Sen somnade jag om och vaknade 10.30 och då var dom borta :P

Har varit ut till birsta och stor handlat mat med mamma idag. Måste passa på när hon är ledig eftersom vi inte har någon bil! Annars så har jag inte gjort så jätte mycket idag, tiden har bara runnit iväg ? Kom hem vid 16.30 och då började jag med maten. Pasta och skinksås stog på menyn idag, mummsigt!
Har hållt på plockat och fixat inne i köket, kommer ju nytt damm varje dag nu så det gäller att man håller efter..

Min älskling är hemma och är sjukling idag! Så när jag var ut och handlade köpte jag med mig hans favorit bakelse så att han skulle piggna till lite och bli glad :) Och det lyckades jag verkligen med haha han blev som barna, hann knappt äta upp maten innan han tjatade om att vi skulle fika semlorna ;)

Någon fler än vi som har tjuvstartat med att äta någon i år ? Är ju trots allt inte semmeldagen förrän den 16:de ;)


Kommentarer
Postat av: matilda

jag har ätit jätte många :D t om en hel semmeltårta :D ååh, köp en sån, dom kostar bara 99kr och är jätte stor ju :D

2010-02-03 @ 11:29:23

Kommentera inlägget här:

Vad heter du??:
Kom ihåg mig?

E-Mail (De är bara jag som ser den): (publiceras ej)

URL/Om du ha blogg, lämna gärna din blogg adress så jag kan kika på dej:

Lämna gärna ett av tryck här:

Trackback
RSS 2.0