Hungrig!

Efter jag hängt upp all tvätt nere i tvättstugan så klädde jag på mig massor med kläder och tog en prommis i kylan upp till Matilda där hon och hennes mormor höll på att pyssla lite hemma inför att Anton ska komma hem. Matilda vill att allt ska vara perfekt hemma i morgon då han kommer hem, lill gumman är helt till sig :) Så roligt att se, jag var precis lika dan och gick och hade fjärilar i magen tills jag skulle träffa Robin efter att ha varit ifrån varandra i två månader :)
Vi bakade te kakor, åt glass och myste! Sedan fick jag skjuts utav hennes söta mormor hem. Då gick jag till tvättis och hämtade all tvätt. Och nu har jag vikt in allt i garderoben, tänt en massa ljus och beställt hem en large pizza ifrån biteline som kommer snart. Tänkte överraska min baby när han kommer hem efter en lång arbetsdag med hans favorit mat :)
Jag har inte haft tid till att stå vid spisen så det får bli köp mat idag, inte fel det heller. Ibland behöver man lyxa till det lite.. Vilket vi är väldigt duktig på här hemma ;)

Hoppas ni får en MYSIG kväll och kom ihåg att den aldrig kommer tillbaka! ♥

Kommentarer
Postat av: matilda

tack för en mysig dag :) <3 jag är helt galen just nu, städar som ett as! haha :P

2010-02-24 @ 20:46:50
URL: http://matildawestlin.bloggplatsen.se
Postat av: matilda

haha visste ni? :D haha men ååh!! ja, lär mig mera :D det här kan jag ju nu ;) du får lära mig en massa :D och så vill jag komma på middag hos dig nån dag :) jag vill äta langos och flygande jakob :D

2010-02-24 @ 20:55:10
URL: http://matildawestlin.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du??:
Kom ihåg mig?

E-Mail (De är bara jag som ser den): (publiceras ej)

URL/Om du ha blogg, lämna gärna din blogg adress så jag kan kika på dej:

Lämna gärna ett av tryck här:

Trackback
RSS 2.0