Inventering..

Ja det kanske är bland det tråkigaste man kan göra men ändå så har vi jämt så roligt tillsammans på mitt jobb så att den där tråkiga biten försvinner på något vis :) Vi började 17.30 och brukar i vanliga fall vara klar 21.30 men ikväll beställdes det även in bite line pizzor så blev en liten rast också hade vi ett väldigt intressant möte. Kul att ta in en massa information som man är intresserad av! Det är inte alls som när man var i skolan då det gick in i ena örat och ut i andra, haha jag kommer ihåg vissa lektioner som om det vore igår.. ;P

Vi blev klar 23.30 och då skjutade gulliga Marciel hem mig med några fler galningar i bilen, haha alla var över trötta och skrattade åt allt. Sjukt kul hade vi :D
När jag kom hem hade inte min älskling hunnit komma hem ifrån träningen så jag snabbade mig med att göra i ordning god kvällsfika, kokade ägg och fixade goda mackor och te. Jag vet att han älskar när jag har gjort fika tills han kommit hem ifrån träningen (har skämt bort han lite) hihii men det händer inte varje kväl.. I dag var jag själv väldigt sugen också ;) Nu har vi fikat och lagt oss i sängen, Robin ser på os och jag tänkte passa på att säga god natt till er där ute innan jag slår igen ögona.

I morgon är det Fredag och jag ska upp tidigt för att åka till Drakborgen och leka med mosters små prinsar :D Sedan blir det jobb klockan 14.00! Puss och god natt ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du??:
Kom ihåg mig?

E-Mail (De är bara jag som ser den): (publiceras ej)

URL/Om du ha blogg, lämna gärna din blogg adress så jag kan kika på dej:

Lämna gärna ett av tryck här:

Trackback
RSS 2.0