jobbat

I dag när jag kom till jobbet skulle jag ha utbildning med Sara, det vill säga att hon gick igenom allt som en ställ biträdande butikschef gör. Var nyttigt och kul, har även fått hem en massa häften som jag ska läsa igenom för att sen göra ett "prov". Haha det känns lite som ett skolarbete :P

När jag slutade fick jag skjuts utav Erik hem snäll som han är. Och sen åt jag middag med Robin, blir alltid så himla sen middag när jag jobbar kvällar.. Kanske inte så bra men bättre att äta mat än att göra en massa mackor!

Nu har vi nyss ringt och skvallrat till Robins mormor och morfar att vi har bokat resan och dom vart så glad :) Robins morfar fyller ju 70 år nu i mars så vi ska fira hans födelsedag i Gran Canaria och det känns så kul att vi kommer att vara med på det! Längtar som bara den nu :)

En sak som är mindre kul är att mosters lilltroll (Melwin) ligger på sjukhus för att han har så ont i magen och blivit uttårkad :/ Jag lider med honom, han har bara haft en massa otur sen han föddes. Är det inte den ena sjukdomen han åker på så är det den andra. Ibland önskar man att man kunde byta plats med han <3
Blir han kvar i morgon så ska jag åka upp och hälsa på och ge han en stor kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du??:
Kom ihåg mig?

E-Mail (De är bara jag som ser den): (publiceras ej)

URL/Om du ha blogg, lämna gärna din blogg adress så jag kan kika på dej:

Lämna gärna ett av tryck här:

Trackback
RSS 2.0